понеділок, 27 грудня 2021 р.

Москва підтримала невизнане Придністров'я у його намірах розпочати переговори з владою Молдови


 Москва “вітає” ініціативу Тирасполя (так звана “столиця” Придністров’я) про швидке проведення переговорів у форматі “5+2” (Молдова, Придністров’я, ОБСЄ, Росія, Україна і спостерігачі від США і ЄС) і закликає Кишинів “позитивно відгукнутися” на цю пропозицію. Про це йдеться у поширеному в суботу коментарі офіційного представника МЗС РФ, пише УНН.  джерело

“У Москві вітають готовність Тирасполя приступити до зацікавленого обговорення шляхів зближення берегів Дністра і відновити переговори у форматі „5+2“, — зазначили у МЗС РФ. — Закликаємо керівництво Республіки Молдова проявити конструктивний підхід і позитивно відгукнутися на ініціативу Придністров’я”.

За словами російських дипломатів, дана ініціатива здатна нібито “надати імпульс процесу придністровського врегулювання і подолати його тривалу стагнацію”. Москва вирішила заявити, що РФ готова посприяти в якості посередника і гаранта в цьому процесі.

Раніше

У п’ятницю пресслужба “лідера” невизнаного Придністров’я Вадима Красносільського опублікувала його лист президентці Молдови Майї Санду з пропозицією обговорити можливості всеосяжного врегулювання конфлікту між двома берегами Дністра.

Переговори з придністровської проблематики почали пробуксовувати на фоні виборчих кампаній у Молдові з 2019 року, а в 2020 році сторони навіть не змогли провести жодного раунду переговорів у форматі “5+2”. У підвішеному стані залишився і ряд домовленостей між Кишиневом і невизнаною “республікою”.

Немає коментарів:

Дописати коментар