неділю, 7 листопада 2021 р.

ЯК Я ЗАРОБИВ НА НОВУ МАШИНУ НА ПРОДАЖІ КАРТОПЛІ В МИНУЛОМУ РОЦІ! А В ЦЬОМУ ЗАРОБЛЮ ЩЕ БІЛЬШЕ!


 Від редакції: До нас регулярно надходять листи від наших читачів з історіями про те, як важко жити на пенсію і на мізерні зарплати. Сьогодні ми опубліковуємо лист нашого постійного читача Олексія Кисельова з Харкова, який знайшов незвичайний спосіб заробітку і люб'язно поділився ним з усіма джерело

Доброго дня, шановні читачі! Сьогодні я хочу вам розповісти про те, як мені буквально за два місяців вдалося заробити 200 000 гривень, нічого не роблячи.

Мене звати Олексій, мені 46 років. Я живу в Харкові, раніше працював на тракторному заводі, але потім мене скоротили, діти всі роз'їхалися, живу один. Працюю на ринку вантажником, зарплата у мене невелика - 6 тисяч гривень. Власне, ніколи ніяким бізнесом я не займався, все життя тягав тяжкості. Тепер на дачі влітку вирощую трохи овочів: картопелька, капустка, огірочки, цибулька.

Дача невелика - всього 6 соток. Але врожаю вистачає. Все ж допомога, економія бюджету. Але все одно хочеться і дітям допомогти. Середній син Сашко на 5 курсі вчиться. Молодша донька тільки вступила до інституту. Старша донька в розлученні з чоловіком, одна виховує діток. Загалом, гроші не зайві, самі розумієте.

Минулої весни в одному журналі я прочитав статтю про те, як пенсіонерка з В'єтнаму організувала свій бізнес. Біолог за освітою, будучи на пенсії, вона вирішила застосувати свої знання на практиці і заробити грошей. Вона закупила особливе добриво і стала вирощувати у себе на ділянці овочі та фрукти. В результаті в'єтнамська пенсіонерка на продажі овочів за півтора року збагатилася і переїхала в нову квартиру. Зараз її вже знають журналісти з усього світу.

Коротше кажучи, начитавшись цього, я теж вирішив спробувати вирощувати картоплю. Зайнявся пошуками інформації про це добриво, став читати про те, як краще ним користуватися, як правильно удобрювати. У підсумку знайшов AgroFlora, з'ясував, що його можна використовувати як під час посадки, так і вже тоді, коли розсада посаджена. Різниця в тому, що якщо ви використовуєте його до посадки, то майже всі посаджені картоплини виростають! А коли ви використовуєте AgroFlora після посадки, то картопля виростає і починає плодоносити набагато швидше!

Я взяв відразу дві коробки добрива. Замовляв на офіційному сайті, як мені порадили на форумі садівників. Відразу додаю посилання, щоб ви не розгубилися, якщо все-таки вирішите наслідувати мій приклад. Замовляв на офіційному сайті. Замовлення надійшло швидко. Попередньо мені зателефонувала дуже приємна дівчина, уточнила всі деталі замовлення, надала консультацію щодо доставки продукту. Загалом, сервіс мені сподобався. Замовлення надійшло швидко - я обрав доставку Новою Поштою. Добриво доставили мені прямо додому.

І ось як тільки зійшов сніг я відразу ж вирушив на дачу випробовувати добриво! Я, на ділянці своїй, три сотки картоплі посадив з добривом, а три сотки по-старому. Повернувшись за 15 днів на ділянку я був вражений! Картопля проросла і вже зацвіла! У той час, як пів ділянки картоплі, що не удобрювалися, ще навіть із землі не з’явилися.

Моїм радощам не було меж! Коли я прийшов на город вдруге і спробував викопати заради інтересу один кущик удобреної картоплі, я знову був вражений! З ОДНОГО КУЩА Я ЗІБРАВ ЦІЛЕ ВІДРО КАРТОПЛІ!

Заради інтересу викопав ще 12 кущиків і там її було не менше! Отже, з 12 кущів картоплі я зібрав рівно 3 мішки! І виросла вона за 3 (!) тижні. Не довго думаючи, наступного дня я швидко викопав усю картоплю, що залишалася (з 3-х соток вийшло більше 50 мішків!), замовив ще добрива і почав чекати поки доставлять, замовив відразу із запасом, адже я зрозумів, що з початку весни до кінця вересня, зможу отримати 6-7 врожаїв зі своєї ділянки! Було вирішено засадити картоплею всю ділянку, щоб подвоїти врожай.

Добриво мені привезли досить швидко, я обрав доставку Новою Поштою, тому що на Укрпошту надії немає! А мені потрібно було якомога швидше садити картоплю!

Як тільки добриво привезли, я взяв ту картоплю, що виростив недавно і посадив її знову, добре додавши AgroFlora в ґрунт і став чекати поки виросте. У той час, як моя картопелька росла, я домовився з начальником ринку. Мені дозволили її там продавати, як на дурника дивилися, щиро кажучи, я ж обіцяв привезти гори картоплі тоді, коли ще ніхто врожай навіть і не думав збирати!

Яким ж було їхнє здивування, коли я зібрав врожай і виставив на ринок! Вдруге у мене за 3 тижні вродило 156 мішків картоплі з 6 соток. З'ясувалося, що добриво позитивно впливає на землю і на самі плоди. Виходить, що чим частіше ти вирощуєш картоплю з цим добривом на одному і тому ж місці, тим більше врожаю тобі світить!

Не буду вас мучити, скажу лише тільки те, що з квітня по жовтень я садив і збирав картоплю 7 (!) разів. Всього за цей час зі своїх 6 соток мені вдалося зібрати приблизно 1800 мішків картоплі! Продавши її я собі новий Renault Logan купив! Все виявилося дуже плідно і економічно. Росте картопля теж на подив дуже швидко. В цьому році я ще й сусіда ділянку обробити добривом цим перед посадкою хочу! У нього дітки маленькі, йому гроші також потрібні!

Картопля росте вищого ґатунку: рівненька, акуратненька. Набагато краще магазинної. Корисна, своя. У мене досі в погребі залишки з минулого року лежать, не гниють і смак приголомшливий. Дуже рекомендую спробувати використовувати добриво. Витрати мінімальні, результат приголомшливий. Особисто я в цьому році планую повторити і збільшити свій торішній результат! Замовив собі вже 40 пачок добрива AgroFlora. Може вийде за дачний сезон на квартиру більшу заробити! Ось такі справи. Сподіваюся, що моя стаття була вам корисна і вам також вдасться досягти таких приголомшливих результатів.

Додано 7 листопада:  Ми зв'язалися з виробником добрива AgroFlora, що займається розробкою і поліпшенням вирощування продуктів харчування. Вони підтвердили слова Олексія про те, що картопля відмінно росте і розвиваються після обробки добривом AgroFlora, чщо кущ картоплі повноцінно виростає за 2,5-3 тижні, що з куща виходить зібрати 8-10 кілограм картоплі. Виробник повідомив, що добриво пройшло всі випробування і отримало спеціальний сертифікат.  

Сертифікат відповідності AgroFlora

А найголовніше те, що для наших читачів виробник запропонував спеціальний розіграш знижки до 98%.

Щоб отримати добриво AgroFlora  із знижкою до 98% досить виконати чотири умови. У термін до 7 листопада (включно):

Покрутити колесо - отримати знижку.

Заповнити форму - ввести ім'я та телефон.

Дочекатися дзвінка оператора і вказати, на яку адресу доставити добриво.

Через 4-7 днів (необхідних на доставку) потрібно прийти на пошту і отримати добриво.

Доставка добрива здійснюється Поштою в будь-який регіон України.


Немає коментарів:

Дописати коментар